Tävla och vinn presentkort!

Sommar i skuggan_tävlingI samband med vår kampanj Sommar i skuggan,  arrangeras en fototävling och chansen att vinna fina fotoprodukter ligger i potten!

Delta genom att dela en favoritbild från din sommar i skuggan, på Facebook eller Instagram, och tagga fotot #melanomföreningen och #sommariskuggan17. Gilla sen Melanomföreningen på Facebook.

Kontrollera att du har tillstånd att dela bilden om den föreställer någon annan/fler än du själv.  Detsamma gäller om någon annan än du har fotograferat. Du behöver även ha en öppen instagramprofil för att vi ska kunna se bilderna.

Psst! Bilder när du bär vår fina solros gillas extra mycket av juryn!

Lycka till!

Genom delta i tävlingen accepterar du följande tävlingsregler:

1. Tävlingen arrangeras av Melanomföreningen via Instagram och Facebook och pågår mellan den 13/7 och den 31/8 2017.
  2. För att få tävla måste du ha fyllt 18 år eller ha målsmans godkännande.
  3. Tävlingen går ut på att du lägger upp en bild på Instagram eller Facebook som visar hur du tar sommar i skuggan, och som du taggar med  #melanomföreningen och #sommariskuggan17.
  4. Du får bidra med hur många bilder du vill. Alla foton som är rätt taggade räknas som ett tävlingsbidrag och har en chans att vinna. Deltagarna är själva ansvariga utgivare av sina respektive tävlingsbidrag.
  5. Tävlingsbidragen måste vara uppladdade senast vid midnatt den 31/8 2017 för att vara giltiga.
  6. En person vinner ett presentkort värt 500 kronor på fotoprodukter. Två personer vinner ett varsitt presentkort värt 200 kronor styck på fotoprodukter. Urvalet görs av en jury som består av utvalda representanter från Melanomföreningen. Juryn väljer ut de personer vars bild de anser vara bäst. Juryns beslut kan inte överklagas. Vinnaren utses på Facebook och offentliggörs under vecka 36.
  7. För att äga rätt att ta emot priset måste vinnaren följa dessa tävlingsregler, tillämpliga lagar, förordningar och regler. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten kan inte överlåtas, bytas mot kontanter eller ändras, vad avser innehåll eller omfattning. För det fall det skulle visa sig att vinsten inte är tillgänglig, äger Melanomföreningen rätt att ersätta vinsten med ett alternativ eller med motsvarande värde.
  8. Om inte Melanomföreningen, efter rimliga ansträngningar, har fått tag på vinnarna genom kontakt på Facebook inom två (2) dagar från det att vinnarna utsetts, eller om de utsedda vinnarna inte uppfyller kraven för att få delta i tävlingen, utser juryn en ny vinnare.
  9. Melanomföreningen kan inte ställas ansvariga för eventuella tekniska fel hos tredje part som gör att tävlingen inte kan genomföras enligt ovan.
  10. Genom att delta i tävlingen ger deltagarna Melanomföreningen rätt att utan kostnad och utan ytterligare tillstånd publicera tävlingsbidragen samt vinnarnas namn på Melanomföreningens kanaler så som webbsidor och sociala medier.
  11. Melanomföreningen ansvarar inte för borttagna, stötande eller ogiltiga bidrag.
  12. Om du har några frågor med anledning av dessa tävlingsregler, vänligen kontakta Melanomföreningen på melanomforening.lisa@gmail.com
  13. Ansvarig för tävlingen är Melanomföreningen.