Kom med oss i Melanomföreningen!
Föreningen välkomnar såväl patienter som anhöriga. Men alla som vill stötta oss som drabbats av malignt melanom på ett eller annat sätt är naturligtvis också välkomna!

Medlemsskapet kostar 100 kronor per år. Genom att bli medlem stöttar du Melanomföreningen så att den kan växa och verka enligt stadgarna.

Bli medlem eller förläng ditt medlemskap genom att fylla i formuläret och betala in medlemsavgiften här så är du med oss!

Instruktion för betalning av din medlemsavgift
När du betalar din medlemsavgift via internet med Kontokort eller Betalkort med Secure Code behövs ibland ett lösenord från internetbank, eller att du använder din bank-dosa för internetbetalningar. Detta beror på vilken bank du har.Vi använder detta förfarande för att minimera administration och få in alla behövliga uppgifter på ett smidigt sätt.

Secure code är ett sätt att betala med säkerhet för kunden.Om du har problem med betalning via denna länk, använd istället vårt bank-giro 780-4404 för betalning av din medlemsavgift.** V.v ange ditt för-och efternamn, adress, telefonnummer och e-post adress när du betalar via bank-giro, detta för att dina uppgifter ska kunna sparas i vårat register.Viktigt! När ditt första medlemsår har gått kommer du få ett mail från medlemsregistret hos Melanomföreningen som påminner dig att betala en förlängningsavgift för nästa år. Vi vore tacksamma om ni kan skicka ett mail till oss för att bekräfta om du har betalat din medlemsavgift via bank-giro, så vi uppmärksammar det.Tack på förhand, och tack för ditt stöd.