Medlemsevent med ”Prova på Medicinsk Yoga”

Hej kära medlemmar i Melanomföreningen,

Vi vill nu bjuda in samtliga betalande medlemmar till en helt kostnadsfri ”Prova På Yoga” i samband med ett medlemsmöte i den 15 oktober. En yogalärare som heter Jenny, och arbetar med Medicinsk yoga och Kundalini yoga på http://www.tullingeyogacenter.se/ kommer att leda passet. Det består av både lite teori och praktik.

Medicinsk yoga kräver inga förkunskaper och är en lättsam, meditativ och avslappnande typ av yoga, som passar bra för cancerpatienter. Du kan sitta på en stol eller välja att sitta/ligga på en yogamatta på golvet. Kom i håg att klä dig i bekväma kläder som inte är allför tajta. Ta med egen matta!

Detta är ett perfekt tillfälle att knyta nya bekanskaper och prata om din situation över en kopp kaffe eller Yogite efter passet. Smörgåsar kommer även finnas.

När? Tisdagen 15/10 kl. 16.30-18.00 med efterföljande fika
Var? Karolinska sjukhuset Solna, CCK-huset, Stora Konferensrummet längs upp i huset. När du kommer till entren finns det pilar.

Anmäl dig genom att skicka ett mail till info@melanomforeningen.se och meddela att du kommer med ditt namn och telefonnummer.

Observera att passet och mötet är kostnadsfritt när du är medlem i Melanomföreningen.

VÄLKOMMEN!

Melanomföreningen