Föreningsmöte i Stockholm

Välkommen till föreningsmöte i Stockholm!

Vi diskuterar senaste nytt inom malignt melanom, tar upp aktuell rapport från Melanomregistret samt rapporterar från ESMO konferensen dit vår Fredrik Östman reste för att representera Melanomföreningen i september.

Vi är speciellt glada över att också Johan Hansson, en av Sveriges främsta onkologer (KI), under kvällen kommer att delta i samtal och bidra med sina kunskaper om utvecklingen av nya läkemedel och behandlingar.

Vi hoppas få träffa många av er på mötet, och sist men inte minst – vi bjuder såklart på fika!

TID: 23 november KLOCKAN 17-19
PLATS: Föreläsningssalen i CCK-byggnaden (Cancercentrum Karolinska), Karolinska Universitetssjukhuset, Solna

Du behöver inte vara medlem för att få delta men du måste anmäla dig via mail till info@melanomforeningen.se.